Странице

петак, 22. октобар 2010.

Bez naslova

   Upravo sam ispekla beskvasni hleb, pre toga slatke "vodene" kiflice, a pre toga krompir i meso za rucak ... kad palim rernu da znam zasto je palim lol I evo, skuvah kaficicu, pa sedoh da otkucam koju rec na blogu. Uzelela sam se blogovanja, moram priznati.
   Pocetkom meseca ukacila sam neki virus, destetak dana sam bila kilava. Uredno sam pratila i belezila vase recepte, ali nisam imala snage da nesto posebno komentarisem, nadam se da mi necete zameriti :) Bice dana za nadoknadjivanje :)

5 коментара:

  1. Ooo, pa ti si nam bila vredna, svaka cast...mene isto tako "uhvati" da nesto pravim i pecem kad ovako zahladi napaolju, hehe...;)) Nadam se da si uspela da se izboris sa virusima... uh, sada se treba samo paziti.

    Prijatna kaficaaaa...;)))

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka ti čast, dobro si se naradila i napekla :)
    Žao mi je zbog virusa, super da si sada dobro. Da znaš da sam primjetila da te nema baš zadnjih dana :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam vidjena kilavica kada dodje hladno vreme. Pazim se, vodim racuna sta jedem, uzimam vitamnske dodatke i opet me prvi talas virusa nahvata :(

    ljubim vas

    ОдговориИзбриши
  4. Baš si uhvatila ritam:) I ja volim da provodim vreme u kuhinji kad je napolju hladno. Mislim, volim da se bakćem oko mešenja, pečenja, ... Želim ti brz oporavak. I mene je nešto "mlatilo" nedelju dana. Evo, još uvek pričam "k'o iz bureta". Kad se dobro oporaviš, očekujem neke nove receptiće:)) POZDRAV

    ОдговориИзбриши
  5. Nale, receptica ima samo nikako da otkucam. Sada cu da ubacim nesto za igricu, pa posle polako. Ovaj oktobar mi je na tumbe. Vec sam znala da cu imati dosta posla, ali se nisam nadala gripu, Jos me pre par dana uhvatila neka blaga infekcija ociju, ma super :lol: Brzo je proslo, srecom nije nista strasno.
    kuckamo se :-)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails