Странице

понедељак, 18. октобар 2010.

Socivica

Moja prva ulaznica za igricu za food blogere "Ajme koliko nas je" cija sam domacica ovog meseca, a kuvamo pasulj socivo i bob :)

Recept sam pronasla u Blic zeni br.307  pa spremila uz neke manje izmene. Tamo su koristili sok od paradajza i koren celera, a ja ceo paradajz i koren persuna :))

Potrebno je:
100g sociva
1 veca glavica crnog luka
1 veca sargarepa
1 koren persuna
300g - 400g paradajza iseckanog na komade
200g mlevenog juneceg mesa
1 kasika ulja
1 kasicica soli
malo bibera u zrnu
lovorov list
400ml vode

Sledeci put cu staviti vise sociva i vise vode, nekako mi dominira ovo mleveno meso ili cu na ovu kolicinu da stavim 100-150g mlevenog, ne vise.
 




Prvo sam u malo vode kuvala socivo, jedno desetak minuta pa bacila tu vodu. Onda sam dodala paradajz, vodu, seckane kockice sargarepe, sitno iseckan crni luk, koren persuna ucelo, ulje, biber, lovorov list i so i pustila da kuva nekih 45min.

Kada se skoro skuva, stavi se u tiganj mleveno meso i proprzi se (ja stavila meso i malo vode da se udinsta u sopstvenoj masnoci, bez ulja). Sipa se u ono varivo pa jos malo kuva, nekih desetak minuta. Mozete da dodate i malkice secera ako volite, jednu kasicicu ne vise.
Kada sam sipala u tanjir, odozgo sam posula sa vrlo malo suvog bosiljka, fenomenalno je. 

Smazala sam dva tanjira u cugu bez 'leba. :)) Ovo jelo ce biti ukljuceno u redovan repertoar. 


Bila sam skeptik dok nisam probala. Nekako mi je delovalo kao neka brljoka, ali sam se na kraju prijatno iznenadila.


10 коментара:

  1. Divno, ne sumnjam da je ukusno. Skoro sam probala jedno jelo sa socivom, i cula sam da se moze stavljati umesto zaprske.

    ОдговориИзбриши
  2. Verujem da je bilo fino, socivo bas ne koristimo tako cesto ali svidja mi se ovaj nacin na koji si pripremila...jos nikako da smislim sta bih mogla napraviti za nasu igricu.;)))

    ОдговориИзбриши
  3. Sočivo volim jako i baš kao što sam malopre komentarisala na Brankinom blogu nije mi jasno zašto nije rasprostranjeno u upotrebi kod nas. Većina ljudi me pita šta je to kad im poslužim. Dopada mi se ovo mleveeno meso, nešto novo. Pa zašto bi sve moralo da bude seckano. Odlično!

    ОдговориИзбриши
  4. odlično ti je ovo
    i ja imam jedan jako sličan receptić koji imam namjeru isprobati, a sad si bilježim i ovaj receptić jer mi se dopada

    ОдговориИзбриши
  5. Kod mene se često jede varivo od leće ali nikada ga nismo ovako kombinirali sa mljevenim mesom. Zanimljivo i mora da je odlično. Složila bih se sa tobom da staviš malo više leće drugi put, vjerujem da je meso puno preuzelo.

    ОдговориИзбриши
  6. Definitivno mora ili manje mesa ili vise sociva.
    Ko isproba nece pogresiti. Lako i brzo se sprema, kompletno je kao obrok i dijetalno. Cak ne morate ni onu kasiku ulja da stavite, vec naknadno malkice maslinovog u tanjir pre nego sipate varivo. Drago mi je da vam se dopalo.

    ----------------------------------------------

    minjoncicu, pa napravi minjoncice od pasulja :)))

    ОдговориИзбриши
  7. moze i bez mlevenog mesa, a socivo obavezno pre kuvanja nakiseli u hladnoj vodi 5-6 sati, zacas bude mekano i slasno ;)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails