Странице

уторак, 16. новембар 2010.

Peceno kestenje

Ako ne znate kako da ispecete kestenje u rerni, evo kratkog uputstva. Kratkog, zato sto je stvar prosta k'o pasulj. Kestenje prvo dobro operete u hladnoj vodi od prasine, onda dobro osusite krpom i zasecete onu debeljuskatu stranu svakog kestena. Ako to ne uradite, kestenje ce u rerni da se pretvori u petarde :))


 Ne znam zasto, ali kestenje nekako uvek recnem uzduz umesto popreko, i dok ukapiram sta radim, vec sam sve izreckala lol Secite popreko, lakse ce se oljustiti.

Zatim slozite kestenje u tepsiju, pa ubacite u rernu koju ste uljucili na 200C. Od momenta kad se rerna zagreje, pecite jos 15min do pola sata, u zavisnosti od velicine kestenja. Ne bi bilo lose da izvucete kasikom jedan veci, pomocu krpe oljustite (vrelo je, vrelo!) pa ako je taj pecen, onda su i oni manji. Idealno je da je kestenje slicne velicine. Pokusajte da birate kada kupujete (ako vam daju).

Prijatno grickanja, i nemojte da preterujete sa kolicinom. Kestenje je poprilicno kaloricno. 100g pecenog kestena sadrzi skoro 300cal. Takodje sadrzi i dosta vlakana pa moze da vas poprilicno naduje. Ovo je jedna jako korisna namirnica sa izuzetnom nutritivnom vrednoscu, ali je sasvim dovoljno pojesti 100-150g kestena po porciji.




Priznajem, od onih sam sto mogu da pojedu celo kilo od jednom :(((









 ... i jedna slicica ispravno zasecenog kestenja

Izmena 29. 11. 2013.

Recept je poslat Naletu za igricu Ajme koliko nas je

12 коментара:

  1. Kestenje obozavam! Na zalost ima previse kalorija.
    Ne znam da li si probala "zivo" kestenje. To mi je odlicno. samo se oguli skroz, tako da ostane onaj beli deo. njammmm :))))

    ОдговориИзбриши
  2. Nije mi palo na pamet, iako sam prikriveni raw food-ista lol
    Sad opet moram da ga kupim pa da isprobam ... joj sta si mi napravila :P

    ОдговориИзбриши
  3. Probaj! Odlicno je. Moja pokojna baka me je "navukla" na raw food. Isto npr, grasak dok je onako ziv, je savrsen. Kuvan nije los, ali ovaj je mnogoooo bolji.
    Pazi samo prilikom ciscenja kestenja da ne ostane kozica sa dlacicama - onda je gorak.

    ОдговориИзбриши
  4. Probacu. Kupicu malo kestenja za izesti na zivo :))

    ОдговориИзбриши
  5. odlične upute za pečenje kestenja koje će sigurno dobro doći ! A kestenje tako dobro izgleda, mogla si koji i do mene dobaciti :)))

    ОдговориИзбриши
  6. Brankic, dobacicu sutra, pecem ponovo :D
    Ova tura sa slike je bila jako dobra i ukusna.

    Zeljic, probala sam sirovo. Sad moram da potrazim da li mi to smemo tako da jedemo?! lol
    Jako lep i blag ukus. Mogu da ga zamislim kao dodatak nekom prelivu za salatu. Ovo je zaista jedno prijatno iznenadjenje za moje nepce :) Hvala!

    ОдговориИзбриши
  7. mi smo cijelih mjesec dana svako večer pekli kestene, znaš da su mi se već pomalo zamjerili

    ОдговориИзбриши
  8. E, da mi je sda jedna tura, da se malo ugrejem:) Divno si objasnila postupak pripreme, a nisam znala da je kaloričan... Hvala, Taci

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu. :* Zao mi je sto nisam vise doprinela ovom krugu, jer bas volim kestenje.

      Избриши
  9. Nale reče sve što sam ja htela - al stvarno, da mi je bar jedan fišek.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, vala i meni. Ove jeseni ih nisam ni jednom spremala niti jela. Nekako su mi promakli, ali verujem da ih ima jos uvek.

      Избриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails