Странице

субота, 29. јун 2013.

Slatki sendviči sa malinama

Duže vreme me nema puno, na igricama za blogere koji pišu o hrani, ali pokušavam da se makar povremeno uključim u Ajme koliko nas je. Ovog meseca su domaćini Ana-Marija & Mislav sa bloga Foozdarije a tema je šumsko voće.
Moje ulaznice za ovaj krug igrice su Slatki sendviči i Smoothie od malina.
Slatki sendviči su vrlo jednostavna poslastica koja uključuje i momenat rešavanja viška belanaca, koji je kod mene redovan slučaj.


Potrebno za 4 sendviča:
  • 2 veća belanca (merilo je 82g)
  • 120g kristal šećera
  • 1 kašičica gustina
  • malo putera za podmazivanje papira za pečenje
  • 100 ml umućene slatke pavlake u šlag (opciono sa 1 kašikom šećera u prahu)
  • 100 g maskarpone sira
  • 100 ml kisele pavlake 12% mm
  • oko 250g svežih malina ili nekog drugog kiselkastog voća
Priprema:

Belanca penasto umutiti mikserom, dodati šećer, pa mutiti dok se ne dobije čvrst šne. Zatim rukom pomoću jedne metlice od miksera, umutiti kašičicu gustina.
Na papiru za pečenje iscrtati 8 krugova, okrenuti papir, staviti ga u pleh. Svaki krug tanko premazati puterom. Smesu od belanaca sipati u kesu za dekoraciju ili občnu kesu, pa popuniti svaki krug istiskujući smesu od sredine ka ivicama tako da sve bude u jednom sloju.
U zagrejanu rernu na 120 - 150C zavisi od vaše rerne, staviti pleh i sušiti krugove oko pola sata, možda i kraće jer je tanak sloj belanaca. Nakon sušenja, izvaditi odmah krugove i premestiti na suvu krpu da se ohlade.

Za to vreme umutiti slatku pavlaku u čvrći šlag, pa je izmešati sa sirom i kiselom pavlakom (ova dva sastojka pre toga sastaviti i izmešati).
Na 4 kruga od belanaca rasporediti jednako dobijeni fil, na fil staviti oprane i osušene maline, pa preko malina preklopiti preostalim krugovima. Pre služenja dobro rashladiti u frižideru, minimum 6 sati.

Prijatno!

 

10 коментара:

  1. Mmmm, pravi letnji slatkis, prvo poruckas "poklopcic" a onda uzivas u finoj kremi i vockicama.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moze tako kada se odmah napravi i da se rucka iz ruke. Ako duze odstoji u frizideru, onda se dobije lep, kompaktan, mekan sendvic, koji ipak mora viljuscicom da se klopa. :)
      Vidim kod tebe fini karamel sladoled. :*

      Избриши
  2. U zadnje vrijeme pravim dosta sladoleda pa mi ostane bjelanjaka i onda od njih pravim beze korice i ovakve slične sendviče. Super su mi ovi tvoji, sljedeće ću napraviti u ovoj verziji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, domaci sladoled. Ja nikako da pravim ovog leta, a pravila sam onaj od mamajac i sve se mislim, danas cu, pa nikako.
      Ovo je isto fino za leto. Slatko a opet osvezavajuce.
      :*

      Избриши
  3. E Tanja, ma ovo nisu slatki sendviču već dekonstgruisana Pavlova. Pogledaj Mezze sa izveštajem iz Metropol restorana i tamo ćeš videti da si napravila vrhunsku poslasicu. Samo ne znam kako njemu ostane snežno bela a meni uvek bar malo potamni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nemam pojma tacno sta je. :))) Jednom sam u prolazu na tv-u videla ovako nesto. Beze kolutovi a izmedju 'nesto' i voce, pa sam napravila neku svoju verziju. Ali tu nema nesto mnogo mudrovanja. Sigurno je da ide sir, secer i neka pavlaka pa eksperimentises. :D

      Bas cu potraziti taj Mezze. Ja se i dalje slazem sa tobom da nase zene prave najvrhunskije poslastice. Ovo dodje onako usputno, jednostavno.
      Od belih beze kora sam odavno odustala jer mi je rerna haos. Mozda ako bih radila eksperimente. U svakom slucaju ne treba zagrevati rernu prvo na jace, vec na onu temperaturu na kojoj ces susiti, mozda je bolje niza da bude. I mozda da se stavi nesto iznad gornjeg grejaca, dodatni pleh recimo. Nemam pojma, samo su mi bele puslice ili beze kore stvarno u domenu naucne fantastike. :(
      :*

      Избриши
    2. Tanja, nije te bilo dugo na blogu pa si verovatno propustila MEZZE, naš online blogerski magazin. Evo ti link za magazin gde na 61.st možeš videti poslasticu a onda lagano odi na arhivu i prelistaj redom časopise. Sjajni su.

      http://mezze.rs/april-2013/

      Избриши
    3. Moram da priznam da preko casopisa samo pretrcim kada ga objavite, ali i ono sto vidim dovoljno mi je da kazem 'odlicne ste!' Iz broja u broj raznovrsni recepti i divne fotografije. Prosto mi je greota reci da ste sve bolje, jer je svaki Mezze jednako dobar.
      Iz ovog poslednjeg mi je najvise privukao paznju Milkicin tekst za pranje povrca. Ocekivala sam opet neke neefikasne ideje, a na kraju me je odusevio zakljucak da se sve pere samo vodom. :D Ziva istina. Sve one muckalice sto se vrte po mrezi nemaju bas mnogo smisla.
      Hvala na linku, iscitacu sve propusteno, svecano obecavam. :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails